Sex Hikayeleri - Aldatma Seks Hikayeleri - Ensest Sex Hikayeleri

bursa escort istanbul escort

18lik  Lolita 0

18lik Lolita

18`lik Lolita Adım Selin. Daha 16 yaşında, ince uzun boylu yeni ergenleşmeye başlayan bir kızdım. Okullar yaz tatilindeydi ve evdekiler tatile çıkmış evde üvey abimle ben kalıyordum. Öğleye doğru yeni yeni uyanmaya başlamış, yatakta...

16 Yasinda Ilk Deneyim 0

16 Yasinda Ilk Deneyim

16 Yaşında İlk Deneyim slm!ben şu anda 16 yaşındayım…daha bu yaştayken sexi nasıl ilk defa tattığımı anlatacam. ağustosun 2. haftasında annemin kuzeninin kızı gelmişti..yani 2.derecden kuzenim.onunla bayağı iyi anlaşırdım..cinsellik hakkında da konuşurduk ama o...

14 Lolita 0

14 Lolita

14 Lolita Adım Selin. Daha 14 yaşında, ince uzun boylu yeni ergenleşmeye başlayan bir kızdım. Okullar yaz tatilindeydi ve evdekiler tatile çıkmış evde üvey abimle ben kalıyordum. Öğleye doğru yeni yeni uyanmaya başlamış, yatakta...

Baldızım Gül İtiraz Etmiyor Artık 0

Baldızım Gül İtiraz Etmiyor Artık

Baldızım Gül İtiraz Etmiyor Artık merhaba ben daha öncede bu siteye hikaye yazmıştım ama çoğu okuyucu bana inanmadı.önemli olan kimsenin inanması değil benim yaşadıklarım.ismim nadir baldızımı daha önce siktiğimi anlatmıştım şimdi ikinci hikayem başlıyor....

Sexy Kuzenim Benim Olmuştu 0

Sexy Kuzenim Benim Olmuştu

Sexy Kuzenim Benim Olmuştu Meraba arkadaşlar şimdi size geçenlerde yaşadığım bi olayı anlatmak istiyorum ve bu olay kesinlikle dorudur yalanla hiç bir alakası yoktur Ben 19 yasındayım ve samsunda yasıyorum benim birde dayımın kızı...

Dayımın Hanımını Nasıl Kandırdım 0

Dayımın Hanımını Nasıl Kandırdım

Dayımın Hanımını Nasıl Kandırdım Selem arkadaşlar ben Mersinden Hakan. Anlatacağım olay 2 ay önce gerçekleşti. Dayım bir işletmede gece vardiyasında çalışıyordu yengem gece saat 11:30 gibi telefon açtı telefona ben çıktım. Titrek ve kısık...

Azgın Yeğenim Ve Dekolte Kıyafeti 0

Azgın Yeğenim Ve Dekolte Kıyafeti

Azgın Yeğenim ve Dekolte Kıyafeti Sevgili okurlar,gerçek olayları yazmayı ve okumayı çok severim,hayal kurmaktan daima kaçınır,okuyucuyu yanıltmam. Daha önce yazmış olduğum,gerçek hayat hikayemde yeğenimden bahsetmiştim.Şimdi o olayları yaşamaya başladım,yaşatanda yine yeğenim oldu. Bir c.tesi...

Ablam Yeliz Yeşilmen Gibi 0

Ablam Yeliz Yeşilmen Gibi

Ablam Yeliz Yeşilmen Gibi ablam yeliz yeşilmene benzer yılbaşında ablam ben ve sevgilisi barda takılıyorduk.ablamın üzerinde siyah bady,sarı pileli,mini etek ve siyah uzun cizmeleri ile çok sexy görünüyordu.aynen yeliz yeşilmene benziyordu.masada içki su gibi...

Yengem Rüyalarıma Giriyordu 0

Yengem Rüyalarıma Giriyordu

Yengem Rüyalarıma Giriyordu Merhaba; ben askerden daha yeni geldim. Askerden geldikten iki ay sonra ağabeyimi evlendirdik. Abım evlendiği gece kalp kırızinden gitti. Bize kalp hastalığı olduğu hep gizledi ama nedenini de bilmiyorum. Abımın defnini...

Yengemde Gözüm Var – Kısa 0

Yengemde Gözüm Var – Kısa

Yengemde Gözüm Var – Kısa Ben 18 yaşında bir gencim. dayım 2.hanımı almak üzere ve 2 senedir beraber yaşıorlar. benimde yengemde gözüm var. bize ilk geldiklerinde uzun yoldan gelmişlerdi çok yorgundular yengem uzandı bnm...

canlı bahis bahis siteleri canlı bahis bahis siteleri canlı bahis escort bayan bursa escort bursa escort bursa escort brazzers ankara escort bayan kayseri escort bayan bahis siteleri porno